Friday 16 October 2026

Friday 16 October 2026

Projecte Canviem-ho: “Si els homes també canviem, acabaran les desigualtats “

Aquest dijous es farà la presentació del projecte Canviem-ho, a la sala Maria Aurèlia Capmany del Centre Cívic Pati Llimona (carrer Regomir, 3, Barcelona), a les 18 hores.

L’Ajuntament de Barcelona realitza aquest acte després de posar en marxa una nova pàgina web sobre aquest projecte, www.bcn.cat/canviem-ho, amb la voluntat de donar-lo a conèixer i visibilitzar-lo entre la societat. 

 

Canviem-ho és una iniciativa inèdita sent la Regidoria de Dones i Joventut del consistori barceloní l’entitat impulsora. Els objectius del projecte són promoure la conscienciació, la participació i la implicació dels homes en l’equitat de gènere. La voluntat bàsica és promoure accions concretes que van adreçades als homes perquè es concienciïn. Aquest fet vol dir que els homes se sumin i es comprometin, de forma activa i juntament amb les dones, per aconseguir  l’assoliment d’una societat més justa i igualitària fomentant valors, actituds, comportaments i relacions de respecte i de cura.

L’acte de dijous serà presentat per Elsa Blasco, regidora de Dones i Joventut de l’ajuntament barceloní, i Oriol Ginés i Bàrbara Roig seran les persones que mostraran el projecte i el web. 

Canviem-ho és un projecte preparat pel Servei d’Atenció a Homes per la promoció de relacions no violentes (SAH), i depèn de l’Ajuntament de Barcelona. El SAH consisteix en informar, assessorar i  eltractament adreçat a homes concienciats que volen canviar la seva manera de relacionar-se, lluny de les conductes violentes.

Compartir

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

Barcelona: Alerta Feminista #RadicalitatEsFeminisme / La Independent / Notícies Gènere

No hay traducción disponible Alerta Feminista, prepara un acte de presentació pública* Estan fen una...

Palabras de Sara Lovera : Agradecimiento a la entrega de la Medalla Emilio Krieger

19 de septiembre de 2011 En recuerdo de quienes cayeron hace 26 años. Esta tarde,...

Només tres dones al nou Govern de Catalunya que inicia la transició nacional

Artur Mas ha escollit a només tres dones per formar part de l’actual Govern que,...