Sunday 19 July 2026

Sunday 19 July 2026

Share

PROSTITUTES INDIGNADES: NO PROHIBEIXIS ELS MEUS DRETS. Manifestació 26 d’abril

Diferents col·lectius, entitats, dones que exerceixen prostitució, veïnes i veïns presenten avui una campanya ciutadana de defensa de drets i en oposició a l’ordenança de “civisme” de la ciutat de Barcelona, al seu actual redactat i a l’enduriment dels seus articles sobre prostitució anunciat pel consorci barceloní.

La Campanya Prostitutes Indignades pretèn recollir veus contra la prohibició dels drets de les dones que exerceixen prostitució i contacten en la via pública. Fa dies, la campanya ja s’ha fet visible a partir de cartells que poc a poc van copant zones del barri del Raval amb missatges de reivindació i denúncia de les conseqüències de l’Ordenança.

Discriminació, persecució policial, criminalització i assetjament són solament algunes de les repercussions de la prohibició de la prostitució que des de diferents sectors s’han denunciat i que la Campanya Prostitutes Indignades considera han de fer-se sentir. Per això, aquesta iniciativa s’adhereix a més al comunicat impulsat per algunes entitats que donen suport a dones que exerceixen prostitució.

La Campanya Prostitutes Indignades reclama polítiques públiques en coherència amb les demandes de les dones que exerceixen prostitució, en el respecte dels seus drets ciutadans i fora de tota resposta de caràcter repressiva o policial.

La Campanya considera a més que la proposta de modificació de l’Ordenança que pretén prohibir la prostitució pot tenir conseqüències gravíssimes sobre la vida de les dones, de les treballadores sexuals i també sobre aquelles dones que estan en un context de tracta amb finalitats de prostitució forçada i per tant reclama la fi de la violència institucional cap a aquests col·lectius.

Així mateix, convoca a una mobilització ciutadana en defensa dels drets de les dones que exerceixen prostitució el proper dia 26 d’abril a les 19h. Aquesta manifestació sortirà des del carrer Sant Ramon fins a la Plaça Sant Jaume on es troba la seu del Ajuntament de l’Barcelona.

La campanya estrena avui els seus espais de difusió a través de diferents xarxes socials i posa el bloc prostitutes indignades a la disposició d’els qui vulguin sumar-se i de mitjans de comunicació.

Twitter: @putasindignadas     Facebook: prostitutas Indignadas     E-Mail:prostitutasindignadas@gmail.com

Genera  i Lloc de la Dona

 

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

La Mostra FemArt celebra 25 anys d’existència

La primera mostra retrospectiva d’art feminista contemporani de Catalunya se celebra en memòria del...

Amb Julian Assange manipulen una causa de les dones per una agenda política

El poder de WikiLeaks Per Katrin Axelsson, d’ARTEMISA. Argentina Moltes dones, tant a Suècia com...

I JORNADES INTERNACIONALS SOBRE ESTRATÈGIES FEMINISTES PER AL DESENVOLUPAMENT

Els dies 7 i 8 de novembre, organitzades per ACSURAS, amb el suport d’ACSUR Las...