Thursday 15 October 2026

Thursday 15 October 2026

Share

Premi ASPÀSIA en defensa de l’equitat de gènere

 

La xarxa de Dones Directives i Professionals de l’Acció Social (DDiPAS, impulsada per ECAS) i l’Observatori del Tercer Sector convoquen la primera edició del Premi ASPÀSIA en defensa de l’equitat de gènere.

El guardó neix amb l’objectiu de reconèixer la trajectòria vital i professional de persones que, amb les seves iniciatives i accions, han afavorit l’equitat de gènere i han treballat en defensa de l’apoderament de les dones. El premi valorarà el compromís i el treball realitzat des de la praxi, la reflexió i/o la recerca, així com l’impacte social de les actuacions realitzades.

El període de presentació de candidatures finalitza el dia 28 de febrer (inclòs) i el premi es concedirà en el marc de la 1a Jornada DDiPAS, que se celebrarà al mes de març d’aquest any.

Podeu veure les Bases del Premi en aquest enllaç.
+info | formulari de presentació de candidatura

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Estat espanyol: El cognom de la mare / La Independent / Notícies gènere

La Llei ho permet des de l’any 1999: el cognom de la mare pot ser...

Tinc moltes ganes de llegir els llibres que he comprat

Compro llibres sovint, però quan s’escau que hi ha la Setmana del Llibre Català aleshores...

Corrupcions per donar i per vendre i tribunals per impartir-les

Passejo pel carrer Consell de Cent amb el meu arquitecte de capçalera i em queixo...