Monday 12 October 2026

Monday 12 October 2026

Periodista nicaragüenca abandona el seu país per amenaces

CIMAC Washington .- La periodista nicaragüenca, Silvia González, ha renunciat al seu treball com a corresponsal del diari El Nuevo Diario a la ciutat de Jinotega (al nord de Managua) i ha marxat del país a causa de les constants amenaces de mort que ha estat rebent rebut des del 30 de juliol d’aquest any, ha informat el blog Periodismo en las Américas.

La reportera va indicar a la premsa local que les amenaces contra ella i la seva família obeeixen a les seves publicacions sobre presumptes actes de corrupció d’un ex guerriller. Tot i que va denunciar el fet davant la Policia Nacional, les investigacions no havien avançat i no havia obtingut una protecció adequada.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

maribel

Qüestions d’estat

OPINIÓ Mes enllà d’on es volen posar les fronteres o delimitacions territorials per governar-se...

Festival de Pallasses:la conquesta de l’humor amb A

Organitzat per La Casa de la Dona de València, el passat cap de setmana va...

Les dones d’entre 25 i 34 anys són les usuàries més actives digitalment

El telèfon intel·ligent s’ha convertit en un complement indispensable que cada vegada té una...