Tuesday 13 October 2026

Tuesday 13 October 2026

Share

Participa en el Concurs Literari Un Mar de Paraules

L’Institut Europeu de la Mediterrània (IEMed) i la Fundació Anna Lindh (ALF) han llançat la convocatòria de la quarta edició del concurs literari “Un mar de paraules”.

El concurs té per objectiu promoure la producció de contes i relats breus sobre les diferents realitats de la regió euromediterrània des del punt de vista dels joves que hi viuen.

 

Aquest any, el tema central del concurs és la participació, ciutadania i democràcia a la Mediterrània i a Europa en sintonia amb els objectius de la campanya “Creure en el Diàleg, Actuar per a la Ciutadania” llançada per la Fundació Anna Lindh.

Els candidats han de tenir menys de 30 anys, ser residents d’algun dels 43 països de la Unió per a la Mediterrània, i escriure en alguna de les llengües oficials d’aquests països.

 

Els contes i relats s’han d’enviar per correu electrònic a l’adreça concurso@iemed.org abans del dia 31 de juliol de 2011.

 

Per a més informació sobre la convocatòria, poden consultar la pàgina web del projecte aquí.

 
 

Institut Europeu de la Mediterrània

Fundació Anna Lindh

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

La mediació, una aposta de l’Administració pública per abordar els conflictes ciutadans

La ciutadania de 310 municipis de la demarcació de Barcelona es beneficia de l’accés a...

Estat espanyol – Egipte: Dones Artistes per la Pau i la Igualtat a l’Orient Mitjà: Per una Constitució egípcia escrita en femení ‘

Es tracta del nou projecte de la Plataforma de Dones Artistes que desenvoluparà entre el...

Una mirada a la revolució d’Egipte i al referèndum

Entrevista a Randa Achmawi, periodista egípcia de l’A el-Ahram Hebdo El passat dissabte 19 de...