Wednesday 22 January 2025

Wednesday 22 January 2025

Share

Oberta la convocatòria de la II Beca Montserrat Minobis

Col·legi de Periodistes de Catalunya, 14 febrer, 2023

Dotada amb 5.000 euros, vol promoure i difondre la recerca sobre programes i productes de contingut feminista emesos en qualsevol format audiovisual

L’Associació de Dones Periodistes de Catalunya (ADPC) i el Col·legi de Periodistes de Catalunya, amb el suport de l’Ajuntament de Figueres, la Diputació de Girona i l’Institut Català de les Dones, amb la voluntat de retre memòria a la periodista figuerenca Montserrat Minobis i Puntonet, convoquen la II Edició de la Beca d’Investigació en Comunicació Audiovisual Montserrat Minobis, per promoure i difondre la recerca sobre programes i productes de contingut feminista, emesos en qualsevol format audiovisual, per millorar-ne el coneixement i fer-ne divulgació.

La beca està dotada amb 5.000 €, i les i els aspirants hauran de presentar un treball d’investigació escrit, inèdit, amb uns continguts i una extensió que signifiquin una aportació substancial al coneixement del tema objecte de la beca de cada edició.

El termini de presentació d’inscripcions s’inicia el 14 de febrer de 2023 i finalitzarà el 14 d’abril d’aquest mateix any.

Aquí trobareu les bases completes i aquí, la butlleta d’inscripció.

Més informació a https://montserratminobis.cat

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Barcelona: LABORATORI DE TESI Representació literària de les minories sexuals / La Independent / Notícies gènere

El Seminari Filosofia i Gènere, del Grup de Recerca Consolidat Creació i Pensament de les...

UE: “Prevenir la violència de gènere un desafiament, per a tots i totes” /La Independent / Notícies gènere

La reunió interparlamentària de Comissions, que sota el lema “Prevenir la violència de gènere...

La Gent indignada. La joventut al capdavant: Democràcia Real Ja!

A la Puerta del Sol, a Madrid, la més gran concentració i acampada. Però també...