Wednesday 29 July 2026

Wednesday 29 July 2026

Share

Mitjans de Comunicació: Col·legis professionals i sindicats reclamen al Govern mesures urgents contra els tancaments i acomiadaments

Els col·legis de Periodistes i de l’Audiovisual de Catalunya, juntament amb els sindicats CCOO, UGT, Sindicat de la Imatge/UPIFC i el Sindicat de Periodistes de Catalunya, han reclamat avui al Govern de la Generalitat la creació d’una mesa sectorial de diàleg, amb participació de tots els sectors afectats, que estudiï i proposi solucions a la seriosa crisi que afecta a nombrosos mitjans de comunicació públics i priva ts de Catalunya. La proposta s’emmarca en un Manifest que han fet públic i on també demanen que es repensin les retallades de pressupostos dels mitjans públics.

Llegiu més a Periodistes.org

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Educació i lleis fortes

Ha acabat a Perú la reunió de Mesecvi que va reunir responsables de 30...

Tere Molla buena

Abolició ja!

OPINIÓ Aquest matí, al despertar-me, m’he trobat etiquetada en un parell d’entrades en una...

“No es pot fer una política per a nosaltres sense nosaltres”

Fatiha El Mouali, és llicenciada en ciències econòmiques, té un doctorat per la UAB i...