Wednesday 30 April 2025

Wednesday 30 April 2025

Share

Mèxic: CDD presenta capítol 10 de la seva sèrie animada Catolicadas

L’organització Catòliques pel Dret a Decidir (CDD) va presentar el capítol 10 de la sèrie animada Catolicadas titulat “¡goooool!”, el qual evidencia la indiferència de la jerarquia catòlica davant la violència sexual i assassinats de nenes i dones a Mèxic.

En aquest nou capítol Sor Juana llegeix indignada una notícia sobre l’augment de la violència sexual cap a les dones a Mèxic, al que el pare Beto que mira un partit de futbol expressa que això es deu al fet que les dones es vesteixen de manera provocativa i inciten els homes al pecat.

La sèrie Catolicadas pot ser vista a Youtube: CatolicasMexico i a la pàgina de CDD www.catolicasmexico.org

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Ciutats Defensores dels Drets Humans

Ruth Mumbi, acompanyada de la traductora En solidaritat i suport pels drets humans, diverses...

Argentina: Tanca la inscripció per al Diploma Superior de Comunicació i Gènere

Divendres 8 de març es tanca la inscripció per a la 4ta cohort del diploma...

Avuí parlem amb Nadzia Azhgikhina

“En el periodisme és important la honestedat i les dones no fan propaganda”. Entrevistem la...