Tuesday 07 July 2026

Tuesday 07 July 2026

Share

Mataró: Taller amb el Colectivo de Mujeres de Matagalpa / La Independent / Notícies gènere

 

Aquest mes de febrer Dones Reporteres farà un taller amb el Colectivo de Mujeres de Matagalpa, per tenir més eines per poder desenvolupar les tasques que es proposen fer aquest 2015. Existeix un lligam molt fort entre aquestes dues entitats. Actualment hi ha una Dona Reportera a Matagalpa (Nicaragua) desenvolupant una tasca d’apoderament d’apoderament de la dona.

 

 

També es farà un taller amb el grup de Teixit de Dones, del qual Dones Reporteres també en forma part, juntament al Colectivo per preparar les accions del proper 8 de març. Aquest taller que es farà els dies 6 i 7, donarà eines per poder fer una acció al carrer amb èxit, tant de participació com de convocatòria. Aquesta és una tasca que domina el Colectivo ja que hi té molta experiència gràcies a les moltes accions de teatre social.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Eleccions al Secretariat de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC)

“La gent ha votat més paritat” El Secretariat Nacional de l’ANC, sorgit de les eleccions...

La revolució silenciosa més gran

Encara que no ho sembli el feminisme no ha mort ningú en els gairebé tres...

Mur d’homenatge a les persones fusellades al Camp de la Bota, Barcelona

La inauguració del mur-parapet recordatori, de Francesc Abad, al Fòrum de Barcelona va ser...