Saturday 17 October 2026

Saturday 17 October 2026

Share

Madrid: ACTE Crims de paper. la novel·la criminal escrita per dones / La Independent / Notícies gènere

 

Amb l’acte* “Crímenes de papel. La novela criminal escrita por mujeres” es presenta a Madrid el número 21 de Lectora. Revista de dones i textualitat, amb una conferència a càrrec de l’escriptora Marta Sanz, titulada “Mujeres fatales”.

Marta Sanz ha publicat poemaris, relats curts i diverses novel·les, entre d’altres les novel·les criminals Black, black, black i Un buen detective no se casa jamás. L’acte, presentat per Joana Sabadell (Hamilton College), comptarà amb les intervencions de Cristina Alsina, co-directora de la revista, qui presentarà aquest darrer número titulat “‘Noir and Female’. Women Writers of Crime Novels in the Iberian Peninsula”, i d’Elena Losada, coeditora del dossier amb Katarzyna Paszkiewicz. Activitat coorganitzada per Lectora i el projecte de recerca “Víctimes i agressores. Representacions de la violència en la narrativa criminal escrita per dones”. Assistència lliure.

 

*Dimarts 14 de juny de 2016 a les 19h30
Instituto Internacional Americano, c/ Miguel Ángel 8 – 28010 Madrid
Organitzen: GRC Creació i pensament de les dones, Projecte VANACEM, Revista Lectora, Instituto Internacional Americano

Més informació

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Catalunya-Brasil: L’expresident brasiler Luiz Inácio Lula da Silva, guanyador del XXIV Premi Internacional Catalunya

El president de la Generalitat, Artur Mas, ha proclamat aquest 2 d’abril a l’expresident del...

Mèxic: hacker el portal de l’agència de Comunicació de gènere SemMéxico / La Independent / Notícies Gènere

SemMéxico es va trobar a la seva pàgina web aquest missatge “Hacker by EsqueleSquad-feministes de...

tere moll

Comença el 2017

OPINIÓ Així és, acaba de començar un any nou. Encara gairebé sense estrenar, però...