Rocío Pastor Eugenio és Womanword
Una dona que utilitza la paraula com a mitjà.
Sota el subtítol ‘La Revista Digital registrada de Rocío Pastor Eugenio’ el dibuix d’uns ulls blaus emmarcats en enormes ulleres ens convida a saber sobre que tracta.
I pels dubtes, si ens perdem en la varietat d’informació que ofereix, se’ns aclareix que “Womanword és una Revista Digital registrada com a Mitjà de comunicació, creada per donar informació sobre Life Style: Art, crítica, política, societat, teatre, moda, música, literatura, cultura, narrativa, opinió, actualitat…”
No obstant això a priori pot semblar-nos una web de moda, és que la seva creadora és Master en Periodisme i Comunicació de Moda, a més de Fotoperiodista entre altres sabers que no es preocupa a dissimular, al contrari al web de womanwordd
“La paraula és la meva definició davant el món. La fotografia, la meva mirada”, i recalca una vegada i una altra que ho fa tot sola, fotos, entrevistes, vídeos. En el seu intent de captar la nostra atenció, professional com és de les xarxes socials, utilitza tot el que es troba al seu abast, i més, per tenir presència a la xarxa. La seva premissa és informar, opinar i fer que se’n parli, el seu objectiu l’actualitat.
Womanword és una web activa i proactiva com la seva autora, de ment inquieta i viva, que t’assessora, et recomana i et belluga amb idèntica espontaneïtat tant si et parla de cuina com de literatura.
Entre les seves temàtiques, pensament/opinió recull articles on ‘alçar la veu’ com per exemple Contra la llei de l’avortament que il·lustra amb imatges del seu propi cos pintat com a contundent manifest, un catàleg de suggeriments per estimar millor a àvies i avis Cuida a la teva gent gran o una entrevista a la periodista i escriptora Elvira Lindo
Segons Rocío Pastor “Womanword és un Diari independent online de publicació diària i material propi sobre Lifestyle, Cultura i Moda.
Womanword pot seguir-se per totes les xarxes socials: Facebook, Twitter, Instagram, Google+, Youtube, Pinterest, Linkedin, Tumblr, Bloglovin, Vimeo
La publicació diària i la consolidació d’una marca ferma, ha aconseguit que Womanword hagi passat de ser un petit blog a un mitjà de comunicació online amb abast de 120.000 visites en 133 països, destacant els lectors i les lectores de Espanya, Estats Units i Mèxic.
Dona de paraula i de raó.
Potser no sigui casual l’elecció del dibuix d’una nina per a la portada de Womanword, un tema dins d’un altre, un colorit paipay, com una Matrioska a la qual val la pena (i l’alegria) descobrir capa per capa.