Monday 19 October 2026

Monday 19 October 2026

Laura Seara nova secretària d’Estat d’Igualtat i Teresa Blat nova directora de l’ Instituto de la Mujer

FLAIX

La fins ara directora de l’ Instituto de la Mujer,Laura Seara, ha estat nomenda nova secretària d’Estat d’Igualtat en substitució de Bibiana Aidó. El seu anterior càrrec passa a Teresa Blat Gimeno, una valenciana amb llarga trajectòria feminista. Bibiana Aído, que era secretària d’Estat des de la remodelació del Govern d”octubre de l’any passat, quan es va suprimir el Ministeri d’Igualtat, s’incorporarà aquest setembre al seu nou treball com a assessora de Michelle Bachelet en la agència ONU Dones. 

Laura Seara va prendre possessió com a directora de l’Institut de la Dona el 12 de gener de 2010. Aquesta llicenciada en Dret, que abans ja defensava la igualtat al Parlament gallec, afirma que : “amb el PSOE al Govern, els avenços d’Espanya en aquesta matèria són irreversibles”.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

La UE dóna l’alerta: augmenta el tràfic i la trata de persones i baixen les comdemnes /La Independent/notícies gènere/

Cecilia Malström, comissària d’Interior de la UE va criticar, en la presentació de l’informe, a...

L’estupidesa de l’ingrés mínim vital

“L’ingrés mínim vital és una de les polítiques socials més estúpides que hom pot...

Acte Institucional del Dia Internacional de les Dones. Palau de la Generalitat

12.30 | Acte Institucional del Dia Internacional de les Dones. Palau de la Generalitat (pl....