Saturday 27 June 2026

Saturday 27 June 2026

Share

La cineasta danesa Susanne Bier guanya un Oscar per la pel·lícula “En un mundo mejor”

La pel·lícula danesa “En un mundo mejor” (“Haevnen” en l’original), basada en la ira i la injustícia que pateix un nen amb el pare treballant a l’Àfrica, va guanyar diumenge l’Oscar a la millor pel·lícula estrangera.“No faig pel·lícules per a què siguin nominades als Oscar, sinó per a què m’agrada explicar històries”, va dir Susanne Bier, directora de 50 anys, que ja porta rodats 13 films. “Crec que a la gent li agraden les meves obres perquè tene un punt universal en elles”, va afegir Bier.

 

 

 

 

“En un mundo mejor” va competir amb pel·lícules de Mèxic, Grècia, Canadà, Algèria tot sent guardonada fa unes setmanes amb el Globus d’Or. Segons les crítiques, “En un mundo mejor” es troba una de ls millors obres cinematogràfiques de la directora danesa. Més de 400.000 persones han vist aquesta pel·lícula a Dinamarca, film que es distribuirà a 50 països.

“En un mundo mejor” explica la història d’un metge que treballa en l’ajuda humanitària al tercer món i viatja des de la seva casa situada en un idílic poble danès fins a un camp de refugiats a l’Àfrica.

La directora també va crear l’any 2007 el drama “Cosas que perdimos en el fuego”, que va rebre crítiques molt favorables i que va posar en cartellera a l’actriu Halle Berry i a l’actor Benicio del Toro.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

L’ICD reclama a Madrid canvis en la distribució de fons per atenció a les víctimes de la violencia masclista

La presidenta de l’Institut Català de les Dones (ICD), Montse Gatell, ha reclamat a Madrid...

Consternació per l’assassinat transfòbic de Diana Sacayán

Una de les persones més conegudes del moviment antidiscriminatori contra les persones LIGTB a Argentina...

maestras Republica

Merescut Premi Goya a “Maestras de la Republica”

Ara que el documental “Las Maestras de la República” ha guanyat el Premi Goya...