Tuesday 29 September 2026

Tuesday 29 September 2026

Share

Inaugurada al Palau de Mar l’exposició Art a 4 mans

 Moment de la inauguració de l’exposició Art a 4 mans

 

La mostra presenta obres realitzades per parelles formades per artistes professionals i artistes amateurs amb malaltia mental

Inaugurda el dia 14 de gener es podrà visitar fins al 8 de febrer, presenta treballs de joieria, ceràmica, escultura, gravat, pintura i dibuix, entre altres disciplines, elaborats a quatre mans per artistes professionals i usuaris i usuàries del club social de salut mental “La Xamba” de Sabadell.

L’objectiu d’aquest projecte, impulsat pel club social “La Xamba” i l’Associació de Familiars de Salut Mental de Sabadell, és sensibilitzar a la societat envers les persones amb malaltia mental, evitar l’estigmatització d’aquest col·lectiu i contribuir a la seva integració. La consellera de Benestar Social i Família, Neus Munté, ha estat l’encarregada de l’acte d’inauguració al Palau de Mar l’exposició “Art a 4 mans: procés creatiu per a la millora de la salut mental”.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Acampada solidària al campus central de la Universidad de La Laguna

Les activistes canàries se solidaritzen amb la causa sahrauí “La por és una reacció primària,...

Convocatòria: Mujeres Artistas por la Paz y la Igualdad en Oriente Medio, “por una constitución escrita en femenino”

La plataforma de Mujeres Artistas viajará a Egipto en Diciembre bajo el lema Mujeres Artistas...

Barcelona: 1er de maig. Manifestació

Fotografies de Bárbara Boyero de diferents moments de la manifestació celebrada a la tarda del...