La publicació on line Ellas deciden, que tracta temes relacionats amb màrqueting, branding, utilització de la marca i comunicació des d’un punt de vista femení, celebra el seu quinzè aniversari aquest novembre.
La seva creadora, l’experta en el tema i blocaire, Gemma Cernuda, diu que “comparant-lo amb l’edat vital dels éssers humans, estaríem a l’adolescència, que és una edat fresca, de descobrir, d’atrevir-se, de ser “canalles”… Adolescència madura… En termes empresarials, 15 anys de vida ja és tracta d’alguna cosa consolidada, ja no és una idea, és una proposta seriosa en el mercat”.
Cernuda afegeix que es tracta d ‘ “un mercat cada vegada menys predictible, més global i amb crisi de valors. Un mercat que quan es regeix per valors d’empatia, humanitzar, autenticitat, complicitat, col·laboració, inclusivitat… és més amable, més proper al que el 80% del poder de compra vol. Un mercat que és receptiu al canvi”.
Ellas Deciden (abans Peix & Co) vol celebrar el seu aniversari al costat dels i de les “col·legues ‘thinkers’ de 11 països diferents” que “opinen sobre la necessitat o no, de seguir treballant per visibilitzar la mirada femenina en el mercat”, sobre temes referit a: Comunicació, Esport, Ciència, Lideratge, Finances, Política i Gestió.
Més informació a: