Tuesday 10 February 2026

Tuesday 10 February 2026

Estat espanyol: Premiar l’activisme LGTB / La Independent / Notícies gènere

 

Aquest 16 d’abril, la FELGTB -Federación Estatal de Lesbianas, Gais, Transexuales y Bisexuales- ha entregat, a Madrid, els seus premis Látigo i Pluma 2015. Aquests premis volen destacar les accions a favor dels drets del col·lectiu LGTB -Premis Pluma- i denunciar aquelles persones o col·lectius que tenen actituds discriminatòries i clarament LGTBfobes -premis Látigo-.

Els premis Pluma han reconegut l’esforç i pressió de la plataforma LGTB.cat , formada pel Casal Lambda, FLG, FAGC i Gais Positius, i la llei dels drets de les persones LGTB a Catalunya, premi que han compartit ex-aequo amb les entitats extremenyes i la recent aprovada llei d’igualtat social del col·lectiu, molt similar a la catalana. Barack Obama, Marisa Castro -ex-diputada d’IU- els programes El Intermedio i El sexo sentido, la pel·lícula Pride i el diari Marca han estat els altres reconeixements amb els premis Pluma.

Els Látigo 2015 sobre els dissenyadors Dolce & Gabbana per les seves declaracions LGTBfobes.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

DENÚNCIA – COMUNICAT DE PREMSA: presentació querella per bombardeigs italians de Barcelona (1938)

Divendres, 1 de juny de 2012 A les 11.00 h. Ciutat de la Justicia –...

8M: ADPC Feminisme,sempre

8M 2021: VAGA GENERAL FEMINISTA

...
ma

Les dones primer… finiquitant els drets laborals

La Fundació Maria Aurèlia Capmany hem elaborat un informe d’urgència sobre el Reial Decret...