Monday 17 August 2026

Monday 17 August 2026

Share

Erotisme, dones i sexualitat després dels 60, en e-book

Ja està disponible en format electrònic l’últim llibre de Clara Coria que parla sobre un tema que per part de la societat, pel que sembla, seria normal que desaparegui de la vida de les dones que ja van superar certa edat.

“Històricament, la sexualitat femenina ha estat un tema difícil, gairebé tabú. Més encara, si es tracta d’abordar el tema en dones que han sobrepassat el llindar de la menopausa, dones que solen ser marginades de la vida social i sexual, atès que ja van complir amb els mandats que la societat assigna al gènere femení: ser mares i esposes “, assenyala l’autora.

El llibre “Erotismo, mujeres y sexualidad – Después de los 60” va ser presentat fa uns mesos, però, és ara que surt al mercat en format electrònic a través de les plataformes habituals com la Comunidad de Editores, en Amazon o en iTunes (iPhone & iPad).

En les últimes dècades es van produir, en les societats occidentals, canvis significatius en aquestes postures i avui moltes dones de 60 se senten amb més llibertat per gaudir plenament de la seva vida i de la seva sexualitat. No obstant això, encara persisteixen els mites i prejudicis al voltant d’aquests temes.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Drina Ergueta

Drina Ergueta

Periodista y antropóloga. Comunicación y feminismo son sus temas predilectos desde hace más de una década. Articulista en medios bolivianos y portales feministas de España/México.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

maribel

La regeneració democràtica en marxa

OPINIÓ El resultat de les eleccions municipals dutes a terme aquest diumenge passat donen...

01 WhatWeDo HIVandAids 675x350

Internacional: Dia Internacional de lluita contra la SIDA: una mirada des de les dones / La Independent / Noticíes gènere

ONU Dones assenyala que a escala mundial al voltant de 17,8 milions de dones (de...

Organitzacions feministes i de drets humans es solidaritzen amb les dones refugiades

Organitzacions feministes i de drets humans es solidaritzen amb les dones refugiades. Es calcula...