Friday 16 October 2026

Friday 16 October 2026

Share

Edu Albets guanyador del primer premi del concurs de lemes a Twitter #diadones de l’CD

Concurs de lemes a través twitter

 

El lema “Per ser una dona d’actualitat, clica per la igualtat” d’Edu Albets ha estat el guanyador del primer premi del concurs de lemes a Twitter #diadones de l’Institut Català de les Dones (ICD). El jurat ha valorat l’originalitat i la capacitat de síntesi i d’impacte del missatge i ha escollit la proposta guanyadora d’entre gairebé un total de 50.  El concurs, que s’emmarca en la commemoració del 8 de març, Dia Internacional de les Dones, té per objectiu trobar el lema que millor reflecteixi i sintetitzi quin és el principal repte a què s’afronten les dones catalanes del segle XXI.

Aquesta és la segona iniciativa de participació ciutadana mitjançant les xarxes socials que endega l’ICD després del concurs de microrelats “420 caràcters per unes relacions en igualtat” que es va realitzar al mes de novembre per la xarxa social Facebook.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Mèxic: Casos de violència contra informadores davant la CEDAW

Activistes documenten 71 casos entre 2010 i 2011 Davant del desinterès de l’Estat mexicà davant...

Artur Mas: “Cal incidir en les polítiques educatives, per tractar d’impregnar el sentiment d’igualtat entre homes i dones”

Artur Mas, candidat de Convergència i Unió (CiU), a les eleccions al Parlament de Catalunya...

Mataró: Dones Reporteres fan programa radial sobre l’autodefensa feminista / La Independent / Noticies Genere

Les Dones Reporteres de Mataró, en el seu programa Amb veu de dona, van dedicar...