Monday 06 May 2024

Comunicat davant la repressió de l’Estat a Catalunya. Ca la Dona

Davant la intervenció de facto de les institucions catalanes, la suspensió material de l’autonomia i l’escalada repressiva amb detencions d’alts càrrecs, treballadores, escorcolls de partits polítics, entitats i empreses, abusos policials de tots tipus (identificacions, detencions, requisa de cartells en domicilis particulars i al carrer) i, en definitiva, la instauració de l’estat d’excepció a Catalunya, Ca la dona i els grups que en formem part manifestem:

La crida a la mobilització, la resistència activa noviolenta, la defensa dels drets civils i polítics, de la democràcia plena i del poble català a decidir lliurement i sense coaccions el seu futur. Donem suport a la desobediència civil i a la crida a la vaga general que han fet diferents moviments i organitzacions sindicals al llarg del dia d’avui.

Animem tots els feminismes a mobilitzar-nos amb sororitat, alegria i cura.