Tuesday 07 July 2026

Tuesday 07 July 2026

Share

CLADEM: Concurs ‘Educació no Sexista i Antidiscriminatòria’

Educació no sexista i antidiscriminatòria.

El Comitè d’Amèrica Llatina i el Carib per a la Defensa dels Drets de la Dona (CLADEM), convida a participar del concurs ‘Educació no Sexista i Antidiscriminatòria’, destinat a fotògrafes i fotògrafs, dibuixants i humoristes de gràfica, professionals o aficionats / es sense distinció de sexe, nacionalitat o lloc de residència.

L’objectiu és donar suport, a través de la fotografia i l’humor gràfic, la ‘Campanya per una educació no sexista i antidiscriminatòria’, té com a objectius impulsar una educació que construeixi relacions de respecte, igualtat i cooperació entre els gèneres, que consolidi una cultura de drets humans, i que no validi ni reprodueixi estereotips, prejudicis i inequitats.


El jurat està integrat per: Rep (humorista gràfic); Diana Raznovich (humorista gràfica); Ananké Asseff (fotògrafa); juliol Pantoja (fotògraf) i Susana Chiarotti Boero de CLADEM.

Els treballs que resultin finalistes formaran part d’una exposició itinerant que s’inaugurarà a la ciutat de Buenos Aires, i que després s’exhibirà en les principals ciutats d’Argentina.

Premis

* Fotografia   

1 º Premi: $ 1.500 (1500 pesos)

2 º Premi: $ 1.000 (mil pesos)

3 º Premi: $ 500 (cinc-cents pesos)

* Humor gràfic

1 º Premi: $ 1.500 (1500 pesos)

 2 º Premi: $ 1.000 (mil pesos)

3 º Premi: $ 500 (cinc-cents pesos)

Els treballs hauran de ser enviats fins al dia dilluns 7 de març de 2011 a: concurso.cladem @ gmail.com

 

Veure les bases a: http://concursocladem.blogspot.com/

Per realitzar entrevistes i obtenir més informació:  

Mónica Zavala

zavalamonica@gmail.com

011-1560000290

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

“L’Agenda Feminista al món local”. IV Fòrum de Municipis Certificats

El IV Fòrum de Municipis Certificats amb el Distintiu SG CITY 50-50 per la Igualtat de...

Quito: Ciutats segures per a dones i nenes / La Independent / Notícies Gènere

Fa cinc anys a Quito es va posar en marxa el programa Ciutats Segures per...

Meritxell Borràs i Solé, compromís amb el país

SEMBLANÇA La consellera, Meritxell Borràs i Solé, nascuda a l’Hospitalet del Llobregat, va assumir...