Tuesday 21 July 2026

Tuesday 21 July 2026

Catalunya: El Govern de Catalunya engega la campanya #Rebobina, canviem el fil de la història / La Independent /Notícies de gènere

La campanya #Rebobina demana la complicitat de tota la ciutadania per superar la violència masclista i afirma el compromís del Govern en desplegar la llei d’Igualtat, malgrat les suspensions del govern espanyol.

 

La consellera de la Presidència, Neus Munté, ha comparegut aquest 22 de novembre a la Comissió d’Igualtat a les Persones al Parlament de Catalunya i ha anunciat l’inici de la campanya coincidint amb la setmana en què se celebra el Dia Mundial contra la violència de gènere

La campanya #Rebobina, canviem el fil de la història l’objectiu de cercar més elements que ens permetin comprendre i interpretar el com i el perquè és imprescindible eliminar la violència masclista.  

Munté ha recordat que “a Catalunya tenim competència exclusiva en l’àmbit de les polítiques de gènere i la sentència del TC judicialitza les polítiques d’igualtat”“No ens quedarem de braços creuats”, ha reblat.

La consellera ha reiterat el compromís del Govern “amb l’objectiu de Nacions Unides d’assolir la igualtat entre dones i homes l’any 2030 i també amb l’eradicació de la violència masclista”.

 

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

LLIBRE Canon y subversión, una monografia que renova els estudis sobre l’obra narrativa de Rosalía de Castro

Helena González Fernández, investigadora del Centre Dona i Literatura, i María do Cebreiro Rábade Villar,...

Cinquena edició del festival internacional de cinema dirigit per dones

Sota el lema ‘El cinema transforma’, la iniciativa del festival visibilitza el treball de...

Internacional: “Amores”, un nou capítol de Mujeres al Sur

La nova edició del podcast de Mujeres al Sur porta per títol Amores, un capítol...