Saturday 13 July 2024

Saturday 13 July 2024

Logo Observatori

Compartir

Catalunya: El concurs (RE) Imagina’t duplica els premis en la seva 7ª edició / La Independent / Notícies gènere

(RE) Imagina’t és un projecte educatiu que té la finalitat d’afavorir un ús no sexista ni androcèntric del llenguatge audiovisual, mitjançant l’elaboració de guions i la realització d’espots no sexistes. El concurs*, s’adreça a nois i noies de 14 a 18 anys i pot participar-hi l’alumnat dels centres o els grups d’educació en el lleure de les poblacions que formen part de l’Observatori de les Dones als Mitjans de Comunicació. Aquest curs 2015-2016 s’atorgaran també premis als millors espots realitzats, a banda dels premis als millors guions presentats.

 

 

En la seva darrera edició van participar-hi 714 alumnes de 28 centres educatius.

Amb la nova modalitat s’atorgaran un total de 8 premis repartits en dues categories:
Grups de nois i noies de 14 a 16 anys i Grups de nois i noies de 17 i 18 anys

Podeu consultar les bases

*El termini per a la inscripció finalitza el 13 de novembre de 2015.

Col•laboren: Televisió de Catalunya i de la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna.

Compartir

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

ICD inicia campanya per una “Catalunya lliure de violències sexuals”

L’Institut Català de les Dones (ICD), inicia la campanya “per una Catalunya lliure de...

COMUNICAT DE CALALA

Nota de premsa amb motiu del 25 de novembre, Dia internacional per a l’Eliminació de...

Macu Gimeno

Sobre assassins masclistes, còmplices i responsables

OPINIÓ Tot i la quantitat d’informació que hi ha sobre el tema, se segueix ignorant...