Friday 16 October 2026

Friday 16 October 2026

Barcelona: Tamaia, viure sense violència / La Independent / Notícies Gènere

Tamaia té previst impartir cursos de formació* amb un eix princial: Violència masclista: Detecció, identificació i intervenció responsable.

El primer curs tracta de formació especialitzada i dissenyada amb l’objectiu d’oferir un marc de comprensió dels factors que intervenen en la violència masclista.

 

 

 

 

 

 

En els continguts s’inclouen: Àmbits, agents i condiciones que faciliten la seva instauració i consoliden la perpetuació de la violència; Dificultats i eines per a la identificació i la detecció; Com fer una intervenció des de la responsabilitat.

El curs està dirigit a totes les persones que intervenen en l’àmbit social, ensenyament, salut, oci, i a totes aquelles que per la seva  professió o formació, senten la necessitat d’aprofundir en aquest assumpte.

 

* El proper curs constarà de 12 hores, es realitzarà al Centre de Cultura de Dones Francesca Bonameison, els dies 16 i 17 d’octubre.

programa

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Amada Santos

Amada Santos

Fotoperiodista i Socióloga. Activista Feminista, Defensora DDHH i Cooperant. Presidenta de la XIDPIC.Cat. Co-coordinadora i Editora de La Independent. Coordinadora Internacional a la RIPVG
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

El Reial Decret d’Igualtat retributiva comença a ser efectiu en les empreses

“La ministra d’Igualtat, Irene Montero, ha inaugurat l’acte ficant l’accent en la importància de...

Estatus de refugiades per víctimes de mutilació genital i de trata

Les dones víctimes de mutilació genital i de trata i tràfic de persones són mereixedores...

Estat espanyol: Presentació de l’estudi “Revisió jurisprudencial de malalties i patologies de les cambreres de pis”

Els biaixos judicials invisibilitzen les malalties professionals de les cambreres de pis...