Friday 16 October 2026

Friday 16 October 2026

Share

Barcelona: Perspectiva de gènere sobre el dret a l’habitatge / La Independent / Notícies Gènere

L’Informe II. Perspectiva de gènere sobre el dret a l’habitatge i la pobresa energètica a Barcelona serà presentat properament amb informació que forme part d’una base de dades creada durant els anys 2017-2018 per l’Observatori DESC (ODESC), Enginyeria Sense Fronteres (ESF), l’Aliança contra la Pobresa Energètica (APE), la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca de Barcelona (PAH BCN) i l’Agència de Salut Pública de Barcelona (ASPB).

 

 

En aquesta base de dades s’hi allotja una enquesta en profunditat, de 247 preguntes que creua informació de problemes connectats: l’habitatge, els subministraments bàsics i la salut amb dades sociodemogràfiques i d’altres rellevants.

 

La presentación es fará el proper dijous 4 de octubre a les 18:30 al local de La Leialtat Sansenca, al carrer d’Olzinelles, 31 de Barcelona.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Drina Ergueta

Drina Ergueta

Periodista y antropóloga. Comunicación y feminismo son sus temas predilectos desde hace más de una década. Articulista en medios bolivianos y portales feministas de España/México.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Artur Mas rep el president de la Lombardia que suggereix violar Cecile Kyenge

Cécile Kyenge Foto Wikipedia La Lliga Nord no para d’assetjar, en tots els fronts, a...

Feminisme i crisi de les cures: desafiaments i reflexions

Avui dia comprovem que els processos de re- esencializació i familiarització que es van magnificar...

‘Hem de separar la religió de la política’

Periodistes i activistes de les Primaveres Àrabs afirmen que amb l’islam volen impedir que la...