Friday 16 October 2026

Friday 16 October 2026

Share

Barcelona: Exposició “Identitat Esculpida” de Mar Hernández Plana / La Independent / Notícies Gènere

 L’exposició “Identitat Esculpida” de Mar Hernández Plana, versa sobre la superació del càncer de mama i l’esport.  Inaugurada al Museu Colet, el dia 10 de febrer, hi romandrà exposada fins el dia 25.

 

 

Foto: Jordi Estruch

 

La presidenta de l’Institut Català de les Dones, Montse Gatell, i el secretari general de l’Esport, Ivan Tibau, inauguraran l’exposició “Identitat Esculpida” de l’escultora Mar Hernández Plana. Es tracta d’un projecte sorgit del procés personal d’aquesta artista per superar el càncer de mama, on l’esport té un paper primordial.

L’exposició és un recull d’imatges que tracten simbòlicament aquest procés i que aborden la transformació viscuda per l’artista, no només física, sinó en tots els aspectes i facetes personals. No és ella la que mesura i proporciona la figura humana, sinó que ella és la dibuixada i mesurada; no és ella qui modela, sinó que és modelada, des de l’extirpació, i acaba abocada al seu propi procés de reconstrucció.

L’acte d’inauguració comptarà amb la presència del doctor en medicina esportiva Joan Vives i de l’esportista Josef Ajram. L’exposició podrà ser visitada fins el 25 de febrer. 

 

*L’entrada és lliure i gratuïta.

 

 

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Amada Santos

Amada Santos

Fotoperiodista i Socióloga. Activista Feminista, Defensora DDHH i Cooperant. Presidenta de la XIDPIC.Cat. Co-coordinadora i Editora de La Independent. Coordinadora Internacional a la RIPVG
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

El Salvador: De l’hospital a la presó per avortar

A El Salvador les normes que regulen l’avortament van ser modificades fa dotze anys (1997),...

Cal promoure l’accès de les dones a les ciències

Les dones investigadores i que treballen als laboratoris tenen moltes coses a dir i...

tere moll

La urgència de resoldre

El passat dia 7 diversos centenars de milers de persones varem inundar Madrid exigint...