Sunday 18 October 2026

Sunday 18 October 2026

Share

Barcelona: Ana Paula Maia: escriptura visceral / La Independent / Notìcies Gènere

Maristela Scremin Valério, investigadora predoctoral de la Universidade Estadual de Maringá, ofereix la conferencia “Ana Paula Maia. Escritura visceral”. L’obra d’aquesta escriptora brasilera es caracteritza per la violència i el brutalisme. 

 

L’escriptora brasilera Ana Paula Maia es va donar a coneixer com a autora de blog literaris en els quals publicava la primera versió dels seus llibres de més èxit. La seva obra, traduïda a diferents idiomes, es caracteritza per la violència i el brutalisme.

Entre les seves noveles destaquen Entre rinhas de cachorros e porcos abatidos (2009), Carvão animal (2011) i De gados e homens (2013). Activitat del Cicle No només Clarice Lispector d’Estudis Gallecs i Portuguesos en coorganització amb ADHUC i el Centro Cultural do Brasil em Barcelona. Assistència oberta.

 

Conferència
Dijous 10 de maig de 2018 de 15h30 a 16h30
Sala de Juntes, Facultat de Filologia
Universitat de Barcelona
Gran Via de les Corts Catalanes 585 – Barcelona
 

 

 

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

TeN’adones: Cicle Sociocultural pel Dia de les Dones. Espai Jove La Fontana

TeN’adones. Cicle Sociocultural pel dia de les Dones

...

Guatemala: campanya “Protegeix-me de l’embaràs”

Autoritats de govern, representants de la societat civil i del Fons de Població de les...

Rumb a l’Antàrtida, a saludar les orques

Conversa amb Sara Catella, 55 anni, que d’aquí uns dies partirà com a guia cap...