Amb un gran èxit de públic, entre els temes que destacà hi ha: la lluita contra la desigualtat; els preus de lloguer; la pressió turística i les moratòries; l’ampliació de Mercabarna per potenciar els productes ecològics i de proximitat…
L’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau i la degana del Col·legi, Neus Bonet. Foto: Ignasi Renom. @CPC
L’alcaldessa inicià la seva intervenció recordant que “l’any passat vaig situar tres qüestions que eren: ampliar el govern, l’estratègia contra les desigualtats, i dinamitzar el Besós”. Un cop fet el repàs, continuà amb els principals reptes i entre ells, els preus del lloguer que “és una prioritat per a l’ajuntament”. També el PEUAT que “determinarà el model de ciutat de Barcelona”, afirmà.
Des del CPC, se li preguntà sobre com s’informa, ” la forma d’informar-se pot determinar la presa de decisions“, i tal com explica l’article d’Adrian Caballero al web del CPC Com s’informa Ada Colau? L’alcaldessa de Barcelona s’informa mitjançant els dosier de premsa, les xarxes socials (facebook i twitter), diaris i televisions i cada quinze dies directament amb la ciutadania a través de les “trobades amb l’alcaldessa”.