Friday 16 October 2026

Friday 16 October 2026

Share

Andorra – Catalunya: trobada entre associacions LGTBI / La Independent / Notícies gènere

Mes enllà dels Pirineus

“Som com som” l’associació LGTBI d’Andorra està organitzant, pel proper 20 de juny, una trobada entre associacions LGTBI catalanes i andorranes. Aquesta serà la primera jornada comuna que es porta a terme. La trobada es centra en aspectes educatius i legislatius, temes que es debatran en les ponències de la jornada.

 

 

Som com som és una de les 3 organitzacions andorranes, la primera organització LGTBI a Andorra -fundada el 2003 i refundada fa un temps- i molt activa en els darrers mesos.

La trobada debatrà sobre la necessitat d’una llei de drets LGTBI a Andorra i de com abordar una educació més igualitària i que reculli la diversitat afectiva i sexual a les aules. En aquest sentit, entitats catalanes explicaran les seves experiències i hi participaran membres de la comunitat educativa, política i legislativa.

«Som com som» ha destacat per la seva denúncia d’agressions lgtbfobes i bullying tot fent costat a les víctimes, així com la denúncia d’un joc on-line homòfob que premiava matar gais.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

tere moll

Maleït acord

OPINIÓ No entenc de lleis. Però em sembla que si es ratifica aquest acord...

93 feminicidis i assassinats de dones a l’Estat espanyol, 17 a Catalunya, el 2015

Una cosa són les xifres oficials, que són molt menors, i una altra les que...

Crònica d’un Festival als núvols virtuals, Enheduanna Festival

Il·lustració de Sofia Franco Una crònica sentida d’Enheduanna Festival.

...