Monday 06 July 2026

Monday 06 July 2026

Share

Amèrica Llatina: Guardonen CLACPI per difondre audiovisuals indígenes /La Independent / Notícies gènere

Per la seva àrdua tasca en la difusió de les cultures indígenes en produccions audiovisuals, la Coordinadora Llatinoamericana de Cinema i Comunicació dels Pobles Indígenes (CLACPI), va guanyar el XXII Premi Bartolomé de las Casas, que atorga la Casa Amèrica d’Espanya i la Secretaria d’Estat de Cooperació Internacional.

La CLACPI treballa des 1985 amb diverses organitzacions i col·lectius d’Amèrica Llatina i porta a terme activitats de col·laboració, intercanvi i suport mutu en la capacitació, producció, difusió de cinema i vídeos indígenes.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Amada Santos

Amada Santos

Fotoperiodista i Socióloga. Activista Feminista, Defensora DDHH i Cooperant. Presidenta de la XIDPIC.Cat. Co-coordinadora i Editora de La Independent. Coordinadora Internacional a la RIPVG
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Respirar per la ferida, el nou llibre de Sílvia Amigó, es presenta a Vilafranca

La filòsofa Fina Birulés i la bibliotecària Eva Delriu seran les encarregades de glossar aquest...

Alemanya se suma a la vaga de dones del 8 de març

Alemanya se suma a la vaga Feminista de dones del 8 de març. La...

Catalunya: Mitjans i erradicació de les violències masclistes / La Independent / Notícies de Gènere

La Xarxa Europea de Dones Periodistes i El Diario Feminista estan realitzant l’estudi “Mitjans i...