Tuesday 29 September 2026

Tuesday 29 September 2026

Share

Amèrica Llatina, el 2010, la regió més perillosa per a l’exercici periodístic

Trenta-cinc periodistes han estat assassinats a Amèrica Llatina durant el 2010 – trenta -dos homes i tres dones- .

És per tant,  la regió més perillosa per a l’exercici periodístic. Mèxic (14), Hondures (9) i Colòmbia (7), són els països amb major taxa de crims i més impunitat.

Per a la Federació de Periodistes d’Amèrica Llatina i el Carib (FEPALC) aquests han estat 12 mesos d’exercici periodístic en un entorn d’agressions i persecució, precarització de condicions laborals, acomiadaments massius i tancament de mitjans de comunicació.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

IRAN: Seminari ESPECIAL ELECCIONS /La Independent/notícies gènere

Iran especial eleccions Seminari dirigit a Periodistes (RTTV, premsa escrita i digital), també a...

La construcció del subjecte polític feminista, objectiu de La Cuerda de Guatemala

El divendres 10 de juny, a Vilafranca del Penedès, es va presentar el col·loqui “Lluites...

Entrevista a Candela de la Vega “A l’esquerra fa molt que no parlem de llibertat ni ens hi posem del tot”

Candela de la Vega és activista i investigadora feminista, militant de la Trobada d'Organitzacions de...