Tuesday 13 October 2026

Tuesday 13 October 2026

Share

Catalunya: Sortir de la crisi a dues rodes / La Independent / Notícies Breus

 

El proper 30 de març, Fundació Surt, en el marc del projecte WeGoII, portarà a terme una jornada on line en la que es vol exposar l’actual context laboral que troben les dones i com superar-la a partir de l’empoderament i la formació técnica i en economía social i cooperativa.

 

 

 

WeGo II, Construint la independència econòmica: la sortida de la violència de parella íntima, va començar el desembre de 2018 i durà a terme les seves activitats fins al novembre de 2020, i s’implementarà a quatre països de la Unió Europea.

La jornada vol visibilitzar un projecte innovador: Bicibles que dona sortida profesional a les dones en el sector de reparació de la bicicleta. Serà una presentació àmplia de com es desenvolupa el projecte i les oportunitats que obre la profesionallització en un sector força masculinitzat però que té àmplies perspectives de futur.

Es poden formalitzar les inscripcions en aquest enllaç.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Cafè, política i bescuits als Estats Units

No és un moment, aquest, per adormir-se en els llorers, ni al cor dels Estats...

Andrea M. Ghez, Premi Nobel de Física 2020

La quarta dona que obté un Nobel de Física: «La forma de ‘veure’ un...

Intersindical Valenciana rebutja els insults misógins a les tres protagonistes de la Cavalcada Les Magues de gener i les most

La Societat Coral el Micalet ha organitzat la setmana de la infantesa, recuperant així la...