Friday 16 October 2026

Friday 16 October 2026

Ontinyent: verkami per a “Pensamientos, Reflexiones, Rabias y Protestas” / La Independent / Notícies gènere

“Pensamientos, Reflexiones, Rabias y Protestas”, és, encara i de moment un projecte de crowdfunding que Tere Mollá Castells ha iniciat a la plataforma Verkami (enllaç), per tal de poder editar un llibre. 

“Pensamientos, Reflexiones, Rabias y Protestas” recopila més de 130 articles, agrupats en 11 categories temàtiques com “Comunicació”, “Igualtat”, Les Cròniques del viatge que l’autora va fer a Palestina, “Política” o Violència contra les dones. El llibre tindrà 280 pàgines aproximadament i enquadernació en rústica. Es tracta d’un llibre recopilatori d’articles i assaigs sobre diversos temes amb mirada feminista i de perspectiva de gènere, alguns publicats en diversos mitjans, con La Independent i altres mitjans tant de l’Estat Espanyol com a altres llocs del món. Així com al Blog de l’autora “Mujeres sabias y brujas”. Encara queden uns dies per poder fer aportacions al projecte i es poden fer des del mateix enllaç del projecte

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Uruguai: Advocacia Espanyola i AECID, Organitzen curs sobre violència de gènere / La Independent / Notícies gènere

El curs sobre violència domèstica i de Gènere, que es celebra del 21 al 25...

Entrevista a Pauline Black, Cantant de ‘The Selecter’

Pauline Black va neixer el 23 octubre de 1953, cantant i actriu, el 2011...

Estat espanyol: estimada la demanda d’Inmujer contra els gimnasos Mcfit per publicitat sexista / La Independent / Notícies gènere

En sentència de data 28 de gener de 2020, el jutjat del Mercantil número 5...