Thursday 15 October 2026

Thursday 15 October 2026

Estat espanyol-ONU: Visita del Relator Especial de Nacions Unides

El Relator Especial de Nacions Unides sobre les formes contemporànies de racisme, discriminació racial, xenofòbia i formes connexes d’intolerància, el senyor Mutuma Ruteere, visitarà Espanya del 21 al 28 de gener de 2013.

Durant la visita, el senyor Ruteere viatjarà a Madrid (els dies 21, 22, i 27 de gener del 2013), Melilla (el 23 de gener del 2013), Ceuta (el 24 de gener del 2013), Almeria (els dies 24 i 25 de gener del 2013), i Barcelona (el 26 de gener del 2013).

El Relator Especial organitzarà dos debats en taules rodones: un a Madrid, el dilluns 21 de gener de 2013, de les 19.00ha les 20.30h, i un altre a Barcelona, el dissabte 26 de gener de 2013, de 15.00ha 16.30h.

La senyora Ognimba Kellie-Shandra ( Associate Human Rights Officer, Civil and Political Rights Section Special Procedures Branch, Office of the United Nations High Commissioner for Human Rights) anima a aquelles ONG situades a Ceuta, Melilla i Almeria que poguessin estar interessades en reunir-se amb el Relator Especial a confirmar el seu interès i disponibilitat. També agraeix rebre informació relativa a la situació del racisme, discriminació racial, xenofòbia i formes connexes d’intolerància a Espanya.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Sessió de treball del Consell Municipal de les Dones i el Consell Municipal d’Immigració

Amb l’objectiu de realitzar una anàlisi de la situació de les dones migrades a la...

Catalunya-Europa: Dones i Europa, lideratges femenins a Catalunya

L’Oficina del Parlament Europeu, la Representació de la Comissió Europea i El Periódico de Catalunya,...

V8 de març. Feminisme i Sindicalisme

Les companyes sindicalistes, en motiu del 8 de març, em van demanar fer una xerrada...