Tuesday 20 October 2026

Tuesday 20 October 2026

Share

Amèrica Llatina, el 2010, la regió més perillosa per a l’exercici periodístic

Trenta-cinc periodistes han estat assassinats a Amèrica Llatina durant el 2010 – trenta -dos homes i tres dones- .

És per tant,  la regió més perillosa per a l’exercici periodístic. Mèxic (14), Hondures (9) i Colòmbia (7), són els països amb major taxa de crims i més impunitat.

Per a la Federació de Periodistes d’Amèrica Llatina i el Carib (FEPALC) aquests han estat 12 mesos d’exercici periodístic en un entorn d’agressions i persecució, precarització de condicions laborals, acomiadaments massius i tancament de mitjans de comunicació.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Núria de Gispert, primera dona Presidenta del Parlament de Catalunya

Núria Gispert ha dit, durant el seu discurs de presa de posessió al Parlament: ‘Les...

Si ens empenyen a la foguera, responem amb el contrafoc de l’amor…

«No hay dos fuegos iguales. Hay fuegos grandes y fuegos chicos y fuegos de todos...

COMUNICAT DEL VIII FÒRUM MESOAMERICANA DELS POBLES

Aquest 10 abril ha acabat satisfactòriament els treballs del VIII Fòrum Mesoamericano dels Pobles, realitzat...