Sunday 01 November 2026

Sunday 01 November 2026

Share

20a MOSTRA: Una Antologia

Enguany la Mostra internacional de films de dones de Barcelona commemora la seva 20a edició amb el seu públic a través d’un procés participatiu que ha donat lloc a la secció Una Antologia.

A través d’una convocatòria oberta els espectadors i espectadores es recuperen aquelles obres més rellevants projectades en les successives edicions entre el 1993 i el 2011. Així doncs, a través dels films escollits es posaran a l’abast del públic més jove algunes de les peces més emblemàtiques projectades durant el recorregut del certamen.

A més de les autores reclamades pel gran públic com Chantal Akerman o Naomi Kawase, altres noms destacats en aquesta secció antològica són els d’Alice Guy (1873-1968), considerada la primera directora del motion picture, i Germaine Dulac (1882-1942), realitzadora francesa del surrealisme experimental.

La Mostra online
Entre el 7 i 17 de juny, la Mostra oferirà a través de filmin una selecció d’obres dirigides per dones a un preu reduït.
 
Programació
Espot de la 20a Mostra

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Resistències feministes globals i locals: Reptes i aprenentatges

El Consell Nacional de Dones de Catalunya (CNDC) organitzà un acte en el marc de...

tere moll

Submises? No, gràcies

OPINIÓ …A aquest tipus d’accions que les administracions (de vegades ) tenen en compte per...

Canadà: Estudia el gènere neutre pels documents d’Identitat / La Independent / Notícies gènere

El Canadà està estudiant i explorant l’ús d’opcions de gènere neutre pels documents d’identitat segons...