Dijous 24 setembre 2026

Dijous 24 setembre 2026

Compartir

Eleccions municipals 2011. Maite Fandos de CiU

                                                       

 

Maite Fandos, fou la Directora Executiva de l’Institut Català de la Dona des de l’any 2000 al 2003. I Presidenta del Consell de la Dona de CDC del 1997 al 2001.

Actualment és Regidora de l’Ajuntament de Barcelona, Presidenta de la Comissió d’Educació, Cultura i Benestar i Vicepresidenta i Portaveu i Consellera al Consell comarcal del Barcelonès. Presidenta de la Comissió d’Educació, Cultura i Benestar. Vicepresidenta i Portaveu i Consellera al Consell comarcal del Barcelonès. Va la cinquena de la llista de CiU a les eleccions 2011 de la capital de Catalunya.

Maite Fandos nasqué a Barcelona el 14 d’abril de 1963. És casada i mare d’un fill. Va cursar estudis de Dret a l’UB i feu el Programa de Lideratge per a la Gestió Pública (IESE). Treballà a l’empresa “Professional Gràfic” i al  Departament de Benestar Social de la Generalitat de Catalunya  des del 1990 al 2000.  És militant a CDC des de 1986. Fou  Consellera Municipal d’Horta Guinardó del 1987 al 1991.  Actualment és Secretària de Militància i Formació i membre del Secretariat Permanent del Comitè Executiu Nacional de CDC. 

“Reivindiquem incorporar la visió de les dones en tots els àmbits de la política i de la societat per poder construir un país més equilibrat” amb aquesta afirmació en el seu programa marc de la federació de CiU -Convergència Democràtica de Catalunya (CDC) i Unió Democràtica de Catalunya (UDC)- per a les eleccions municipals del 22 de maig de 2011: “Catalunya: pobles i ciutats amb un sol projecte de país” la coalició nacionalista proposa un seguit de punts per treballar per la igualtat. A partir d’aquí cadascun dels programes electorals de les viles catalanes recull aquesta reivindicació amb més o menys intensitat.

LLegiu les especificacions de gènere del Programa de CiU per a les eleccions locals 20

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Beques de formació gratuïta per a dones en situació de violència masclista

Benestar Social i Família ha ofert 31 beques de formació gratuïta, a dones que han...

Nota de Premsa 06.11.10: Acte Cloenda dels Tallers de Comunicació, Gènere i Dones Migrades

La Independent forma cent periodistes i migrades en gènere, migració i comunicació 41 periodistes i...

PUBLICACIÓ Escriure el desig. De La Celestina a Maria-Mercè Marçal, de Marta Segarra /La Independent/Notícies gènere

Marta Segarra, investigadora del Centre Dona i Literatura i coordinadora de la Càtedra UNESCO Dones,...