Dijous 16 abril 2026

Dijous 16 abril 2026

Compartir

Dinovena convocatòria dels Premis del Consell Municipal de Benestar Social als Mitjans de Comunicació

 

que té com a objectiu reconèixer la tasca informativa dels i les

professionals del món de la comunicació que amb els seus treballs

contribueixen al coneixement i sensibilització sobre la realitat social

de la ciutat.

El termini de presentació d’aquesta edició finalitza el 2 de setembre de 2011 i està obert a tots els treballs que s’hagin fets públics, a qualsevol de les modalitats del premi, entre l’1 d’agost de 2010 i el 31 de juliol de 2011.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Barcelona: Isa Moren promou el primer Festival de Gospel i Dansa de Sant Martí / La Independent / Notícies gènere

La Nit de Gospel a Sant Marti es farà el dissabte 7 de novembre a...

La bellesa de tenir setanta anys i ser una actriu de cap a peus

L’actriu Imma Colomer reivindica una vellesa activa a “Prime Time”, una tragicomèdia sobre l’envelliment...

Joan Puigcercós: “Apostem pel lideratge transformacional i el talent femení com a eines necessàries per l’economia i la societat catalana”

Joan Puigcercós, candidat d’Esquerra Republicana a les eleccions al Parlament de Catalunya. En relació als...