Dimecres 14 octubre 2026

Dimecres 14 octubre 2026

Catalunya: Surt fa una crida per recollir ordinadors i tablets que contribueixin a garantir l’escola telemàtica / La Independent / Notícies gènere

Fundació Surt inicia una campanya de recollida de material informàtic per a a garantir l’escola telemàtica a les famílies més vulnerabilitzades. La iniciativa neix de la necessitat de les dones ateses al programa Obrint Portes. La majoria viuen en condicions d’exclusió: el 65% no guanya més de 400 euros mensuals.

 

 

L’objectiu és que a la tornada de vacances de Setmana Santa, s’hagi pogut proporcionar els mitjans necessaris a les famílies, per tal que puguin seguir les activitats telemàtiques proposades per l’escola, en el cas dels infants, i seguir la formació laboral que estaven fent la fundació, en el cas de les dones.

“En aquests dies de confinament per la covid-19 en què l’activitat escolar s’ha de desenvolupar de manera telemàtica des de casa, ens trobem que algunes de les dones i famílies que estan participant en els nostres programes no tenen tablets ni portàtils per garantir la continuïtat escolar de les seves filles i fills. És per això que fem una crida a persones, entitats i empreses que hi vulguin col·laborar”, explica Sira Vilardell, directora general de l’entitat.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

“Diguem prou a les violències masclistes”, campanya adreçada al jovent

Cartell de la campanya 25N de la Diputació de Barcelona La Diputació de Barcelona ha...

Mila Martínez guanya el VIII Premi Fundación Arena

Amb La daga fenicia, l’escriptora guanya aquest premi de narrativa LGTBQ A què renunciaríem per...

Barcelona: “Conversatorio” amb Luz Mila Ruano Gaviria / La Indepent / Notícies Gènere

El dia 20 d’octubre a les 7 de la tarda a Ca la Dona, tindrá...