Dissabte 18 juliol 2026

Dissabte 18 juliol 2026

Compartir

Catalunya: Llibertats robades retalls de vida perduts / La Independent / Notícies gènere

Per Montserrat Higueras i Àngels Pujol. Dones x República

Cal acusar a l’Estat de robar la llibertat a les nostres companyes i retalls de vida i que per culpa d’aquest robatori s’han perdut i no podran recuperar.

Qui li retornarà a la Tamara Carrasco un any de confinament sense poder visitar la seva família i les seves amistats, sense poder anar a treballar, por a entrar a casa, por a sortir?

Quin estat li retornarà totes les passejades, dinars, riures, plorars, olors, paisatges de les que no ha pogut gaudir perquè un estat repressor va decidir robar-li la llibertat?

A ella, Tamara Carrasco Garcia.

Mai havia d’haver estat detinguda, ni acusada de terrorista, ni a presó incomunicada 2 dies, ni confinada a Viladecans, ni seguida per la policia, ni jutjada per incitació a desordres públics …. una persecució que ha patit des del 10 d’abril del 2018. Un muntatge de la Guàrdia Civil i l’Audiència Nacional.

Quin càstig tindran els lladres? Quina pena els imposaran?  Cal denunciar i exigir prou impunitat a policia, jutges, fiscalia, tribunals, mitjans de comunicació i partits polítics que ara callen.

Éssent una bona notícia la fi d’aquest malson, i ara cal continuar recuperant la vida, continua però havent-hi  represaliades polítiques i per tant s’ha de continuar denunciat fins el retrobament de totes en llibertat.

#CapDonaEnlOblit

tamara1-photo 2020-10-08 11-51-31

Llegiu l’article relacionat a La Independent: Amb Tamara: Cap Dona en l’Oblit

Escrit per T.G. Redacció La Independent, dimecres, 26 de setembre de 2018

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Search

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

La periodista Sandra Viviana Miguez presenta ‘Líbranos del Mal’

*Publicat en castellà a 39 y más “El periodisme argentí travessa un moment extremadament crític,...

Jornada unitària a Sevilla dels homes contra la Violència Masclista

El 21 d’octubre es va convocar als homes a més de 30 ciutats espanyoles perquè...

Manual de Legislació Europea Contra la Discriminació

El dilluns 24 d’octubre es va presentar el Manual de Legislació contra la discriminació Europea,...