Diumenge 14 juny 2026

Diumenge 14 juny 2026

Compartir

BARCELONA: EXPOSICIÓ: ENCONTRANDO A LAS MUJERES SABIAS

Reivindicar els drets de les dones implica incidir en múltiples escenaris. Per això per canviar la forma de veure la història i als seus protagonistes és fonamental per modificar les nocions i preconcepcions sobre les dones i el seu paper en les societats.

Aquesta exposició és un recorregut per les imatges i les històries de dones sàvies de diversos llocs, èpoques i àrees del coneixement, que té com a finalitat evidenciar que les dones han estat presents en la construcció de les societats i que de manera injusta se’ls ha esborrat del record col·lectiu.

Un espai per conèixer dones diverses que han aportat els seus contextos propers i al món.

Inauguració de l’exposició: 19 novembre 2012 a les: 18:00-20:00 a la  Fundació Indera (C / Enric Granados 30, 2n, 1ra. Barcelona)

Visites a l’exposició: Dimarts 20 de novembre-Divendres 23 novembre 2012

Horari: 11:00-17:00

Lloc: Fundació Indera

C / Enric Granados 30, 2n, 1ra. Barcelona

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Colòmbia: Amenaces del grup armat il·legal Aguilas Negras a La Casa de La Mujer de Bogotá

La Casa de la Dona denuncia i rebutja davant l’opinió pública nacional i internacional, les...

IMAGINAR UNA ALTRA PUBLICITAT. Acte de clausura de la 4ª edició del concurs (RE)Imagina’t.

Televisió de Catalunya i l’Observatori de les dones en els mitjans de comunicació treballen conjuntament...

Dones a Afganistan. “Afganistan, una dècada perduda”

Georgette Gagnon, Directora de l´United Nations Assistance Mission in Afghanistan UNAMA Human Rights, va assenyalar...