Dijous 27 març 2025

Dijous 27 març 2025

Compartir

Barcelona: CIUTATS VIVIBLES des de la diversitat que l’habita / la Independent / Notícies gènere

 

Sentir la ciutat, pensar-la, viure-la i transformar-la des del sosteniment de la vida. Empoderar-se individualment i col·lectivament; fomentar xarxes i transferència d’experiències i coneixements entre moviment feminista i entitats d’àmbit veïnal; difondre la perspectiva feminista; i contribuir a aflorar la diversitat de formes de viure, moure’s i sentir el territori. Tot això ens proposa ENTREPOBLES posant en relació diverses ciutats de Catalunya i de Llatinoamèrica en aquestes Jornades Internacionals.

 

Fer visibles i referencials les pràctiques feministes, també en espais mixtes, especialment en un moviment veïnal ple de dones, que a través de la construcció col·lectiva transformen l’entorn. 

Donar la centralitat als plantejaments feministes i ecologistes per una nova ciutadania (la cuidadania), és el plantejament que es proposa: “ Omplim els nostres ulls de la diversitat que ens habita, i aboquem-la sobre la ciutat”.

Amb la Xarxa de Dones per la Salut, se celebrarà el Dia Internacional d’Acció per la Salut de la Dona. El 1988, a proposta de la “Red de Salud de las Mujeres Latinoamericanas y del Caribe, RSMLAC”, es va celebrar el primer 28 de Maig com a dia d’acció global per la salut integral de les dones, pels drets sexuals i els drets reproductius, considerant el cos com un territori d’autonomia i llibertat.

S’hi podrà veure el documental** i conèixer el llibre.

 

Més informació 

Inscripció Jornades Internacionals

* Jornades Internacionals / Celebració del Dia Internacional d’Acció per la Salut de les Dones

 

CIUTATS VIVIBLES des de la diversitat que l’habita

 

 22, 25 i 26 de maig de 2018 al Centre Cívic Cotxeres de Sants – Centre Social de Sants – Cinemes Verdi

**Dimarts 22 de maig. Cinemes Verdi  19h .- Documental «Ciutats Vivibles», amb l’equip de Contrast.

Taula de debat: Fem ciutats des del món veïnal. amb AAVV.

 

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Catalunya: Debat “Cultura vs crisi. El paper del periodisme” al CPC / La Independent / Notícies gènere

El Col·legi de Periodistes de Catalunya (CPC) organitza un debat* sobre la crisi de la...

Banca Armada vs Banca Ètica

Banca armada és el terme que després de sis anys de campanya del Centre d’Estudis...

L’ICD ha publicat la convocatòria de subvencions per donar suport als municipis i consells comarcals

FLAIX L’Institut Català de les Dones (ICD) ha publicat una convocatòria de subvencions adreçada a...