Dimecres 21 octubre 2026

Dimecres 21 octubre 2026

Tona: IV workshop Arqueologia del gènere: estat actual de la recerca i l’ensenyament universitari / La Independent / Notícies gènere

L’Associació Cultural Camp de les Lloses, amb la col·laboració del Grup d’Estudis de Dones i Gènere a l’Antiguitat Tàcita Muta i ADHUC, organitza el IV workshop “Arqueologia del Gènere i les activitats de manteniment.

 

 

Estat actual de la recerca i l’ensenyament universitari”. L’Arqueologia del Gènere proposa una metodologia alternativa que posa de manifest les desigualtats de gènere en el passat i mostra les relacions de poder que al llarg d’un procés històric han acabat donant forma a la societat actual. 

 

*Workshop. 1 de desembre de 2017 a les 9h. Sala de plens de l’ajuntament de Tona, Carrer Font 10 – 08551 Tona

 

Amb la col·laboració Grup d’Estudis de Dones i Gènere a l’Antiguitat Tàcita Muta, Centre de recerca ADHUC-Teoria, Gènere i Sexualitat, i Institut Català de les Dones

Més informació a:

campdeleslloses@e-tona.net o info@acucall.net.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

La sobirania alimentària és a l’agenda

Aquest 10 de febrer l’Assemblea de Dones del Fòrum Social Mundial proclamava a Dakar: “Exigim...

‘Global Cities’ (i 2) Resistències, alternatives i nous paradigmes urbans

El 27 i 28 de setembre el Barcelona Centre for International Affairs (CIDOB) va...

Cristina Fallarás. #cuéntalo, una memòria col·lectiva del dolor

El hashtag #cuéntalo va néixer de la mà de Cristina Fallarás arran de la sentència...