Dilluns 12 octubre 2026

Dilluns 12 octubre 2026

Compartir

Catalunya: La Generalitat, acusació popular en defensa col·lectiu LGTBI / La Independent / Notícies Gènere

El Departament de Treball, Afers Socials i Famílies es persona com a acusació popular contra el veí de Mataró detingut per llançar missatges contra el col·lectiu LGTBI amenaçant de dur a terme un atac armat a Barcelona com el d’Orlando el passat de 12 de juny que va causar la mort de 50 persones en una discoteca gai.
 
 

 
la consellera de Treball, Afers Socials i Famílies, Dolors Bassa, va explicar a l’ACN que aquest cas seguirà la via penal perquè hi ha amenaces de mort. “Volem que ningú quedi impune a qualsevol tema contra l’homofòbia i creiem que és imprescindible que hi siguem’, digué.

Bassa informà que fins ara ja s’han obert 32 expedients per la via administrativa.

D’acord a la llei 11/2014, que s’està desplegant, la Generalitat té competència per sancionar per via administrativa i  els 32 expedients oberts fins ara probablement acabaran en sancions directes. 

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Premis de l’Associació de Dones Periodistes de Catalunya per YouTube

CPC / ADPC L’Associació de Dones Periodistes de Catalunya celebra una nova edició dels Premis...

Cedaw mios

Entrevistes-Reportatges CEDAW II

14 Abril 2016 III Entrevistes – Reportatges a dones que formen part de diferents...

ONGs catalanes del VIH/sida i la coordinadora LGTB remarquen l’èxit de la prevenció en HSH

El Comité 1r Desembre, Plataforma Unitària d’ONG/sida de Catalunya, i la Coordinadora LGTB de Catalunya,...