Dijous 22 octubre 2026

Dijous 22 octubre 2026

Compartir

Barcelona: LABORATORI DE TESI Eulàlia Ferrer i Montserrat i la imprenta a la Barcelona del segle XIX / La Independent / Notícies gènere

 

El Seminari Filosofia i Gènere, del Grup de Recerca Consolidat Creació i pensament de les dones, organitza el laboratori de tesi de Marta Ortega de la Universitat de Barcelona*. La seva tesi doctoral, titulada “Eulàlia Ferrer i Montserrat: capacidad jurídica de las mujeres en el mundo de la imprenta y edición barcelonesa del siglo XIX”, analitza, a partir del treball d’Eulàlia Ferrer i Montserrat, el lloc de la dona en relació a la qüestió jurídica amb la impremta i l’edició a la Barcelona del segle XIX.

 

El Laboratori de tesi, dirigit per Rosa Rius Gatell i coordinat per Georgina Rabassó, és una experiència d’innovació docent que consisteix a compartir els itineraris de recerca durant el període d’elaboració de la tesi doctoral.

 

*Dimarts 19 de maig de 2015 a les 17h. Seminari del Departament d’Història de la Filosofia, Estètica i Filosofia de la Cultura, Facultat de Filosofia, Universitat de Barcelona. c/ Montalegre 6, 4t pis.  Barcelona
Organitzen: Seminari Filosofia i Gènere, GRC Creació i pensament de les dones, Projecte “Pensadoras del siglo XX. Maestros, vínculos y divergencias”

Més informació

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Yael Yardeni i els canvis globals a la humanitat

La reconeguda astròloga cabalística Yael Yardeni va oferir davant d'un auditori de més de 200...

El feminisme als mitjans

L'editora de Gènere i Diversitats de l'Agència Télam, Silvina Molina, va dialogar amb el seu...

Barcelona: MONS FEMENINS, RELIGIONS I CREENCES / La Independent / Notícies gènere

AFRICAT organitza del 4/11/2014 al 15/12/2014 el Cicle de Conferències: Mons Femenins, Religions i Creences:...