Dilluns 12 octubre 2026

Dilluns 12 octubre 2026

Compartir

Barcelona: Targeta roja a l’homofòbia! / La Independent / Notícies gènere

 

El passat 16 de març es va inaugurar l’exposició “Treu-li la targeta a l’homofòbia” organitzada per l’Associació de Famílies Lesbianes i Gais-FLG.

La proposta va sorgir de l’associació LGBT Plovdiv, una entitat búlgara que el 17 de maig de 2012 va endegar una campanya en contra de l’homofòbia imprimint unes targetes grogues i vermelles denunciant l’homofòbia al món de l’esport i també en altres àmbits.

stop homofobia

 

L’exposició consta de diferents fotografies de l’activista LGTB Ivelina Panicharova. L’exposició mostra persones d’arreu del món que s’han fet fotografies amb targetes vermelles i grogues contra l’homofòbia. Les fotos han fet un recorregut per diferents països i ara arriba a Catalunya.

L’exposició es podrà visitar al bar La Sue BCN (C/Villarroel 60 de Barcelona) fins al dia 6 d’abril. Allà es poden trobar les targetes per fer-se les fotos que cal enviar a: lgbt_plovdiv@abv.bg

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Sant Jordí amb veu de dona a les llibreries

5 obres de dones Aquest Sant Jordi 2021, en què finalment es podrà gaudir...

Ménades, un projecte editorial necessari

El biaix de gènere no és un invent de feministes susceptibles, comenta Isabel Franc,...

Feministes contra el feixisme,el racisme i les guerres

Totis al carrer contra el feixisme,el racisme i les guerresFemBlog feminista .Ens trobem a les...