Dijous 15 octubre 2026

Dijous 15 octubre 2026

Compartir

Barcelona: 8 de març. Enregistrament del vídeo “Quin futur vols?” / La Independent / Notícies gènere

 

 

 

Trobada de dones de la cultura i amistas el dia 7 de Març al Hall 2a planta del CCCB, per a celebrar que les dones segueixen el seu  imparable camí cap a un futur compartit.

OCGènere (Observatori Cultural de Gènere),CIMA (Associació de Dones Cineastes i de Mitjans Audiovisuals) i MAV (Dones en les Arts Visuals) realitzen aquest projecte

 

“Però en aquests temps regirats, en que l’amenaça de la pèrdua de llibertats sembla real per a un elevat nombre de persones i se’ls neguen drets fonamentals, la pregunta és … Què volem les  dones de la cultura de cara al futur?”, es pregunten les organitzadores d’aquesta iniciativa.


Les dones CIMA, enregistraran el vídeo “QUIN FUTUR VOLS ?” amb la col·laboració de totes les dones que treballen  en algun sector cultural i que s’acostin al Mirador del CCCB. Tindran 1 minut per expressar les seves idees i els seus desitjos de futur davant de la càmera.

 

* c / Montalegre 5, Barcelona, de 18 a 21 hores

Col·laboren : CCCB, Ajuntament de Barcelona (Regidoria de la Dona), Facultat de Comunicació Blanquerna ( Universitat Ramon Llull ) …… i Moritz.


Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Amada Santos

Amada Santos

Fotoperiodista i Socióloga. Activista Feminista, Defensora DDHH i Cooperant. Presidenta de la XIDPIC.Cat. Co-coordinadora i Editora de La Independent. Coordinadora Internacional a la RIPVG
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Pressupost del Govern: Davallada del 55% del pressupost de Cooperació

Les ONG denuncien que amb el 5% del que el Govern deixarà d’ingressar pel nou...

Cubelles: Dones La Fita recupera la memòria de les dones de Cubelles / La Independent / Notícies Gènere

L’Associació Dones La Fita porta realitzant una important trajectòria pel que fa a la tasca...

Periodista y escritora

Ès el feminisme, tia

OPINIÓ La ministra d’Igualtat considera que la manifestació del 8 de març va ser menys...