Dimarts 13 octubre 2026

Dimarts 13 octubre 2026

Compartir

Festival de Poesia de Barcelona: Cicle Entre Amigues: “Un trio entorn l’erotisme i la poesia”

Des de fa deu anys,  Pròleg convoca dins el marc del Festival de Poesia de Barcelona, al cicle: ENTRE AMIGUES, veus de dones poetesses, a les que volen reafirmar i difondre.

Per aquest Festival 2012, el divendres 11 de maig amb presentació d’Àngels Grases es dona la benvinguda a Roser Amills, autora de Uno solo, por favor, Lais per amants distingits i Morbo; a Silvia Bel Fransi, autora de L’esbós i Fila índia enfora i també a Nora Almada, autora de Ísola i Desnudario. Tres maneres de fer poesia.

Més informació a l’Agenda de La Independent

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Mèxic: 8 de març. Catòliques pel Dret a Decidir han presentat “Catolicadas”, una sèrie animada pels drets de les dones

* “Catolicadas” qüestiona el paper de l’Església catòlica a Mèxic Presenten sèrie sobre avortament, anticonceptius...

Qui és La Directora de La Independent?

La periodista Teresa Carreras ha estat elegida com la primera directora de l’ANaVG La Independent....

Heroïnes assassinades

OPINIÓ Reivindicació de la memòria de resistència de les dones assassinades per la violència masclista...