viernes 23 octubre 2026

viernes 23 octubre 2026

Ontinyent: verkami per a “Pensamientos, Reflexiones, Rabias y Protestas” / La Independent / Notícies gènere

“Pensamientos, Reflexiones, Rabias y Protestas”, és, encara i de moment un projecte de crowdfunding que Tere Mollá Castells ha iniciat a la plataforma Verkami (enllaç), per tal de poder editar un llibre. 

“Pensamientos, Reflexiones, Rabias y Protestas” recopila més de 130 articles, agrupats en 11 categories temàtiques com “Comunicació”, “Igualtat”, Les Cròniques del viatge que l’autora va fer a Palestina, “Política” o Violència contra les dones. El llibre tindrà 280 pàgines aproximadament i enquadernació en rústica. Es tracta d’un llibre recopilatori d’articles i assaigs sobre diversos temes amb mirada feminista i de perspectiva de gènere, alguns publicats en diversos mitjans, con La Independent i altres mitjans tant de l’Estat Espanyol com a altres llocs del món. Així com al Blog de l’autora “Mujeres sabias y brujas”. Encara queden uns dies per poder fer aportacions al projecte i es poden fer des del mateix enllaç del projecte

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Imagen de Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Buscar

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

Barcelona: 25 Noviembre.. Mollet

...

Piden que documento final de sesión de CSW reconozca identidades de género y derechos sexuales y reproductivos

“La participación de las mujeres y la aplicación de decisiones por ellas de forma...

Podcast: las mujeres se hacen escuchar

Todos los medios de comunicación tradicionales se están transformando, y la radio no es ajena...