Thursday 15 October 2026

Thursday 15 October 2026

DELICADES, funció solidària de Yamuna al Poliorama per al Centre d’acollida de Madagascar

La Fundació Yamuna, la companyia T de Teatre i el teatre Poliorama de Barcelona organitzen  el 15 de febrer, una funció solidària per ajudar al Centre d’acollida de Madagascar que en aquests moment tè sota el seu sostre a 140 nens i nenes.

“En un moment en què la subvencions públiques a la cooperació internacional han quedat reduïdes a la mínima expressió, és important que la nostra societat gaudeixi de la cultura de qualitat, al mateix temps que ajuda a causes solidàries per un món millor”, diu la Federació Catalan del Voluntariat Social.

Compartir

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

La escritora feminista francesa Annie Ernaux, Premio Nobel de Literatura 2022

El jurado destaca en su obra “el coraje y la agudeza clínica con la que...

Nancy Kasai será la primera médica indígena

Nancy Kasai Janco Nancy se encamina a convertirse en la primera médica que se reivindica...

Turquia.Internacional: L’Estat turc vol dones obedients i silenciades”/ La Independent / Notícies Gènere/SIN REVISAR

La portavoz del Consejo de Mujeres del Partido Democrático de los Pueblos (HDP), Dilan...