Monday 09 February 2026

Monday 09 February 2026

Neus Munté participa a l’acte de commemoració del Dia Internacional de les Dones del Parlament de Catalunya

La consellera de Benestar Social i Família, Neus Munté, participarà aquest divendres a la commemoració del Dia Internacional de les Dones que celebra el Parlament de Catalunya.

Presidit per la presidenta del Parlament, Núria de Gispert, l’acte comptarà també amb una lectura per part de la periodista Sílvia Cóppulo, amb el testimoni de dones de la Catalunya d’avui i amb diverses peces musicals interpretades pel cor Geriona.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Internacional: Onu.Mèxic: Donacio al Fons per a la igualtat de Gènere / La Independent / Notícies Gènere

A finals de desembre de 2014, la directora executiva d’ONU Dones, Phumzile Mlambo-Ngcuka, va fer...

Barcelona: “Cuerpo robado”, presentació de llibre d’Elena Ledda / La Independent / Notícies gènere

El proper divendres 18 de març la periodista Elena Ledda estarà al CFD presentant el...

Es signa l’Acord Nacional d’Acció Exterior de Catalunya